Nekad n1LSSON23 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson_

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179665290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nilsson

Vad är ditt discord namn? nilsson#2002

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arvid Nilsson han är 22 år gammal. När han var liten bodde han i en stad men sin familj hans sina föräldrar och sin katt. Han gick i skolan och trivdes ganska bra han hade få vänner men dom var snälla mot han. Han var riktigt smart med när han hade gått i skolan ett tag från 1-5 så skulle han börja 6. Men eftersom Max var så smart så fick han börja i 9 på en annan skola. Men i början så trivdes han inte så bra för han hade inte så mycket vänner för han var så ung. Men när han gick ut 9an så gick han ut med A i alla ämnen. Han gick gymnasiet alla år. När han gick ut gymnasiet var han 15 år. Han började sommar jobba när han var 16 år och fick in lite pengar på de. När han var 22 år valde han att flytta till staden där han bor nu för att han kände att han va tvungen att byta miljö lite. I staden han bor i nu trivs han jätte bra han känner många och gillar verkligen att va med folk. Hans intresse är att åka runt med folk och bara ha de kul. Arvid är en trevlig person i alla fall dom som är trevliga mot honom. Men han är inte så känslig av sig. Arvids dröm är att bli läkare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en trevlig person som inte har så mycket att göra på fritiden så kommer kunna vara aktiv oftast. Jag gillar också att vara trevlig så kan nog göra folk glada och sprida mer glädje. Unive är en bra server och inte jätte mycket troll men de kan bli bättre och de vill jag hjälpa till med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fick mig att vara intresserad av just Unive är att det verkar som en väldigt seriös RP server och det märks att det finns mycket bra och roligt folk på servern.

Hur hittade du Unive? Jo mina kompisar har sagt att det är en bra server med bra RP och då kände jag varför inte kolla in den så då kollade jag på Twitch lite och YT ganska mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt med mål med mitt rollspelande är att bli bättre på de och om jag bli medlem så kommer jag kunna rollspela fullt ut och de skulle vara kul för då kan man lära sig mera och kan också bli roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att se till så de inte är lika mycket troll och vill också vara mer trevligare och positiv för då kanske mer folk bli de och försöka sprida mer glädje. Vill också bli bättre på att rp,a

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej unive är den ända servern jag kör på
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top