Nekad n1LSSON23 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson_

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179665290/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nilsson

Vad är ditt discord namn? nilsson#2002

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Arvid Nilsson och han är 20 år gammal men fyller 21 i oktober. För ungefär 15 år sedan så gillade Arvid att vara ute och vara på lekplatsen och leka med sina kompisar. Arvids pappa jobbade på en verkstad så Arvid fick intresset bilar. Arvid fick en liten leksaks Lamborghini i present av sin pappa. Arvid tyckte att lamborghinin var den roligaste leksaken han hade. Han gillade att köra med sin lilla bil i ett litet leksaks parkerings hus. Arvid blev bara större och större. Och nu så har han kvar sitt intresse. Arvid Tog för 3 dagarsedan sitt B-körkort och kör rundor i sin BMW M2 som han sparat ihop till. Arvids mål är att samla ihop pengar till en riktig Lamborghini som Arvid kan köra med i trafiken. Och nu När han är så gammal så han kan flytta hemifrån. Så snart så så ska han köpa en lägenhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna utveckla mitt RP och kunna göra det på bästa sätt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fick mig att vara intresserad av just Unive är att det verkar som en väldigt seriös RP server och det märks att det finns mycket bra och roligt folk på servern.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelar mycket på denna server och det känns som en väldigt seriös server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt men inte bryta mot några regler som Unive har.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill skaffa mycket mera vänner i staden och utveckla min karaktär så mycket jag kan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej unive är den ända servern jag kör på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka