Nekad n1LSSON23 | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson_

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
241
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179665290/

Ditt Hex-ID: 110000148ae8f8a

Vad är din discord tagg? nilsson#2002

Vem var det som bannade dig? SCOTT.S.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: copbait ~SCOTT.S. Återstår: 4 dagar 9 timmar 6 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde förbi en polisbil samtidigt som jag sjöng och då kanske polisen uppfattade de som att jag försökte få deras uppmärksamhet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit och lämnat ett paket på IKEA med en postnordsbild och eftersom det var en lång resa så hade jag på musik och eftersom det var de sista paketet för dagen så var jag påväg tillbaka till postnords byggnad för att lämna bilen och hämta min motorcykel som var parkerad, när jag kommer fram sätter jag mig på motorcykeln och ska ut på motorvägen och testa den för jag hade nyss köpt den och när jag ska svänga ner på motorvägen står det 2 poliser och söker igenom en bil, jag stannar och frågar om allt var okejm ber mig lämna så jag lämnar platsen och kör ner på motorvägen och sätter på musik, efter en bit kör jag förbi en polisbil som står vid sidan av vägen för dem hade stoppat en annan bil och jag prata inte ens med dem utan jag åkte bara förbi och sjöng, 10 sekunder senare står det att någon har fryst mig och sedan blir jag kickad från servern och blir bannad i 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktiv ban för jag försökte inte få polisens uppmärksamhet över huvudtaget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare för VDM då jag kom i hög hastighet och inte hade full koll på vägen och därför råkat köra över en spelare. Så nu vet jag att jag ska hålla hastigheten och ha mycket bättre koll på vägen vilket jag tycker att jag har.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är nog att jag hade kunnat muta min mic eller inte ha på någon musik när jag testade min motorcykel eller självklart ha åkt en annan väg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte sitta o sjunga till musik när min mikrofon är unmutad och att jag ska försöka undvika poliser när jag inte gjort nått brotsligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka