Nekad n1LSSON23 | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson_

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Nilsson

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2021

Vad heter du på discord? nilsson#2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar kan jag spela från 18:00 till 02:00 och på helger kan jag spela runt 15 till 17h per dag

Hur länge har du spelat på Unive? vet inte exakt men skulle gissa på 4-5 månader eller nått

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Försöka göra så Unive utvecklas så mycket som möjligt och se till så alla sköter sig inne på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? 1 anledning är att jag just nu jobbar jag som polis på Unive och då kan jag stöta på spelare som lallar och inte följer reglerna och därför kunna tex kicka någon som lallar m.m

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag ska göra unive till en bättre plats genom att tex kicka någon som inte följer reglerna och förstör för dem som vill rpa seriöst

Varför ska just du bli servervakt? jag tycker att jag har en seriös rp och kan ta mycket ansvar om jag hade blivit SV

Varför vill du bli servervakt? För att lära folk en läxa som inte följer regler eller rpar seriöst på unive

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [spelar id] [anledning], /kick [id] [anledning]. /dv [meter] och /revive [Id], /toggleid, /togglename

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans när jag spelade på unive för första gången var det även första gången till rp och då körde en in i mig och jag åkte därifrån som inget hade hänt så det var ingen felaktig ban eller nått sånt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej, bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka