Nekad N1ght | Medlem ansökning (zMilano)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1ght

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198899210689/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Lassis

Vad är ditt discord namn? N1ght#7600

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Karl Fernandez. Hans Pappa heter Juan Fernandez (67år) Och hans mamma hette Maria Gomez (död). Han är 43 år gammal. Han och hans föräldrar kom till Sverige från Colombia runt i mitten av 1990. Dom ville ifrån drogerna. Dom flyttade in i ett liten lägenhet mitt i stan. Han Har gått igenom mycket. Han är inte ofta rädd. Han är modig och vill ta chanser. Men ibland så Fegar han ur. Hans mamma dog 2016 av blod cancer. Han har ingen kontakt med sin pappa längre. Han gillar att vara med kompisar på gatan. Han gillar att Jobba Som gruvarbetare. Men han har mer och mer börjat vara med sina kompisar som vill dra in han i kriminalitet. Han börjar också vilja. för han får dåligt betalt som gruvarbetare Och han har inte mycket pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar RP. Jag brukar köra RP mycket. Nu vill jag köra på Unive. För det verkar som en Rolig och intressant server. Folk brukar tycka jag är bra på att köra RP och att jag är rolig. Jag brukar bidra en stämning till servrarna jag kör på. Jag aktiv så mycket jag kan och försöker göra det en bättre upplevelse för alla. Jag gillar när andra också har kul. jag brukar göra så alla får en bra upplevelse

Vad kan du bidra med till serverns RP? En rolig upplevelse. Att vara en aktiv Spelare. Jag kan skapa många roliga scenarion. Jag är bra på att anmäla folk som bryter mot serverns regler Med Klipp på dom. Jag är positiv. Jag Gillar när alla har kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska gå för att vinna alla scenarion. Man kan förlora med mening För att göra motpartens Rp upplevelse bättre och att den känns rolig. Att man inte alltid åker ifrån polisen och ger dom en chans så dom också kan ha kul.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommendera det till mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka