Accepterad N10SL | Medlem ansökning (Dencoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N10SL

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Naod

Vad är ditt discord namn? naodidaodi

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex alol

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? skön, lojal och aggressiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex ska va en svensk 18 åring som har haft en udda uppväxt han ska ha haft det bra gällande pengar och kläder osv men han ska senare hamna i fel umgänge och där efter hamna i kriminalitet och det handlar om små saker som snatteri men senare kommer han söka efter gäng där han kan va med i som handlar om narkotikahandel, mord och vapenbrott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en social person kan bidra på alla sätt i den delen är även aktiv och jag bidrar med ideer och åsikter som gör servern kan uppnå den höga potentialen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ha hänsyn och man ska spela så att motståndarna också kan ha roligt så att båda vinner på scenariot och att inte bara du uppnår glädje

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, j har varit med i en server som va lall där man blev kickad och det va slåss men jag gjorde det eftersom det va en lall server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, användning av fordon som vapen RDM, dödar utan bakomliggande orsak.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Gillar bra servrar :)

Senast ändrad:
Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka