Nekad n0thenks | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n0thenks

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/teamwille/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Ljung

Vad är ditt discord namn? n0thenks#2369

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Adoptsson som är 14 år gammal. När Stefan var 8 så tog hans pappa med honom till hans bilverkstad där Stefan fick lära sig massor av saker. Stefan bad sin fader varje dag att få komma med till verkstaden, och pappan kunde inte säga nej. Han blev väldigt bra med bilar och när han var 10 kunde han redan laga bil motorer bättre och snabbare än några av hans pappas kollegor. Men en dag då Stefan log och sov vaknade han av sin mamma som skakade honom och sa " STEFAN, HUSET BRINNER VI MÅSTE UT! " Han tog på sig sin morgon kappa fort som tusan och sedan började att springa ut ur lägenhetsbyggnaden. Han sprang till det fotbollsmålet där han och hans mamma alltid brukade spela tillsammans och väntade sedan på sina föräldrar där. Efter något som kändes som dagar och ingen annan kommit ut kom en brandman fram till Stefan och förklarade att hans föräldrar inte hade klarat det. Stefan blev extremt ledsen och fick en enorm depression. Brandmannen förstod att Stefan nu inte hade någon stans att ta vägen så han förslog att han kunde bli adopterad av brandmannen. Och eftersom Stefan inte gillade barnhem så gick han med på erbjudandet.
2 månader senare på hans döda mammas födelsedag gick de tillbaka till lägenhetshuset där de hade begravt henne och hans pappa i en minneslund med de andra personerna i lägenheten. Där hälsade Stefan på sina föräldrars andar och de sa till honom " Bry dig inte om oss, vi har det bra. Snälla lev ditt liv till det bästa sedan kan du träffa oss igen! " Stefan blev överlycklig och ända sedan dess har Stefan alltid velat göra sitt bästa i alla situationer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde vara Medlem på Unive för att jag har väldigt mycket kunnigheter om Roleplay och hur man ska kunna göra varenda situaton så bra och så trolig som möjligt. Jag tycker att alla ska få ha en chans att kunna visa sitt bästa även om något har gått fel en eller två gånger.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Hur " communityt " är uppbygt, Att vi har mycket " Freedom of speech " och att alla är väldigt trevliga.

Hur hittade du Unive? Av en Kompis som vet att jag tycker om roleplay och därför förslog han denna servern för han tycker den är bäst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha ett lyckligt liv och bra liv så jag kan få träffa mina föräldrar igen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna göra så att alla har chansen till att få ha det kul och umgås med nya personer.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, det jag brukar göra är att jag bara spelar på en server i taget annars leder det till att jag kan glömma saker som regler och annat.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut! jag förstår att det är massor av människor som gör ansökningar om olika ting samtidigt och ni tar den tid ni behöver!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka