Nekad n0rkann | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n0rkann

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199005768836/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Gustafsson

Vad är ditt discord namn? n0rkan#6279

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Tjena! Amir här, Jag växte upp i en familj med en rik pappa och en mamma och en lillebror. Jag hade det bra tills min pappa gick bort i cancer. När pappa dog så kunde vi tyvärr inte ärva hans pengar och hus. Då vi fick det jobbigt och behövde flytta till Rinkeby där jag började med kriminalitet. Vi alla var väldigt ledsna men mamma blev verkligen helt förkrossad och jag tyckte det var jobbigt att se henne så ledsen. Så jag gick ut mycket och började sakta att hitta nya vänner som också hade haft en jobbig uppväxt och vi började med dåliga grejer som t.e.x snatta och sånt. Jag började också skolka från skolan då jag inte brydde mig om något. Senare i tonåren så började jag och mina vänner med ännu grövre grejer. Vi smög upp på nätterna och stal bildelar och mopeder. Men jag ville alltid göra mamma stolt och hade ett stort intresse för fotboll och jag ville verkligen satsa på fotbollen. Men kunde aldrig börja på det då min mamma inte hade pengar till det. Eftersom jag inte kunde satsa på fotbollen så blev det istället att bli kriminell. När jag blev 16 år gammal så tyckte vi det började bli tråkigt med att stjäla bildelar och sånt. För vi ville tjäna mer pengar så vi började att försöka bygga upp en kriminell verksamhet. Efter ett tag så hade vi gjort det så vi började med att sälja droger och få mycket kontakter med andra kriminella. Jag ville ha pengar för att kunna hjälpa min mamma med räkningar och för att vi skulle ha det bra. Men min mamma förstod nog att jag höll på med dåliga grejer och det gjorde henne såklart väldigt ledsen. Men jag lovade henne att sluta med det jag höll på med. Men det blev aldrig av utan jag fortsatte med min kriminalitet. Men så kom en gång vi skulle råna en butik. Min vän planerade det åt oss i ca 1 månad och sedan gjorde vi det. Vi drog till butiken ca 5 innan stängning med vapen. Vi gick in i butiken med laddade vapen och hotade till oss pengar, cigaretter och snus som han la i en plastpåse åt oss. Men så hände det värsta som kunde hända det kom ca 5 polis bilar och parkerade utanför dörren. Vi kunde inte ta oss ut så vi valde att ge upp. Polisen gick in och grep oss alla. Jag behövde ringa till min mamma och berätta om allt och hon blev helt förkrossad och hon blev så ledsen. Men sedan så fick jag sitta i rättegång och efter ett tag när jag var 16 år gammal så dömdes jag till 2 års ungdomsvård. Min tid i fängelset var väldigt jobbig och jag ville verkligen ändra min livsstil så jag bestämde mig för att göra det. Efter 2 jobbiga och tuffa år så kom jag ut min mamma väntade där ute på mig och jag var chockad att hon väntade där på mig. Jag gick fram till henne och krama om henne och sa förlåt jag lovade även henne att sluta med all skit. Jag gick tillbaks till skolan som vanligt igen. Efter 5 år så hade jag gått ut skolan och jag var 21 år gammal jag bodde fortfarande hemma. Men det skulle inte vara länge för efter ca 1 år så hade jag lyckats. Jag hade skapat mitt egna företag. Jag hade bra ekonomi och hade hus och så hade jag även hitta mitt livskärlek och vi var så lyckliga. Men det viktigaste av allt, jag hade gjort min mamma stolt. Idag är jag 26 år gammal med fru och två barn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem för att får jag chansen någon gång och kanske var med om rösta om något eller hjälpa till att medverka med något så kommer jag alltid hjälpa till. Sen är jag också online på discord server och även Fivem servern väldigt ofta. Jag kommer bidra med mycekt glädje och sedan efter om jag lyckas få medlemskap så ska jag försöka ansöka vidare till typ ambulans eller något och därifrån så kommer jag också hjälpa till mycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att Unive är en fantastisk och rolig fivem server. Ifall man behöver hjälp med något så får man alltid svar relativt snabbt och Unive har alltid många spelare online på servern. Sen gillar jag servern mycket också för att det är en svensk roleplay server. Staffen är också alltid trevliga och hjälper till när det behövs.

Hur hittade du Unive? Det var så att jag började spela Fivem för ett tag sen och precis när jag började spela så tipsade nästan alla mina vänner att den var bra och att jag skulle börja spela på den. Så jag tänkte varför inte testa och jag gillade den direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla min rollspel och bli bättre på rp. Så att utveckla mitt rollspel ;)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är nog att få bli medlem, ha roligt och att sprida glädje och kanske få bli ambulans eller något.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu så spelar jag inte aktivt på någon annan server. Men ifall jag får men och får medlemskap på Unive så kommer jag nog inte börja spela på någon annan.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka