Nekad n0rkann | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n0rkann

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199005768836/

Ditt Hex-ID: 11000013e511c84

Vad är din discord tagg? n0rkan#6279

Vem var det som bannade dig? 3Gorilla

Hur lång tid var din ban? 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag dödade honom med en kniv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ifall vi spolar tillbaka tiden till förut lite tidigare idag så var jag och två andra kompisar vid fight club. Efter en stund så kom en person och högg mig i magen och en av mina kompisar. Vi togs till sjukhus och våran kompis berättade vad som hade hänt vem som hade gjort det. Han berättade precis hur han såg ut och vad han gjorde. Så jag och mina kompisar ville göra hämnd. Då vi letade och hittade han på piren han stod lite längre bort under piren och då gick jag fram till han och det var samma person som tidigare högg mig och min vän. Då började han stampa och slå mig så då tog jag fram kniv och högg ihjäl han och då hade jag gjort min hämnd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ifall dem bannade mig ifall dem inte såg detta från början. Men om han visste hela storyn så tycker jag att det var en felaktig ban då vi gjorde våran hämnd

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem 2 första gångerna var i början när jag var ny till Unive och ny till RP då jag blev bannad för lallare och sunt förnuft. 3:e var ett tag sen då jag råka missclicka och slå till en person och då blev jag bannad för lallare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag tycker inte jag hade kunnat göra något annorlunda. För han högg min förut och jag högg han senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet ej ifall jag har lärt mig något efter min ban eftersom som att jag gjorde min hämnd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

en 60 minuters bann är inget att överklaga och jag antar att dessa 60 min är över.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka