N0AK | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

N0AK

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noak

Ditt discordnamn: .n0ak

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag alltid är villig att hjälpa till, tycker det är kul att hjälpa till och se till så att allting är i ordning. Jag är positiv när jag hjälper till och har erfarenhet irl hur man behandlar och hjälper människor. Och jag vet redan alla commands för jag har varit staff förut.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? skulle säga att det är för mycket lall tyvärr och även dålig krim rp i vissa scenarion. Vill att människor ska få konsekvenser av det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska sammarbeta genom att svara på reports om folk upplever problem, kolla ställen där många icke medlemmar brukar vara som t.ex sjukan marja lisas torget. Och även kolla skottlossningar och andra kriminella scenarion så att inget sker felaktigt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att alltid vara positiv oafsett deras beteende och hjälpa alla oavsett problem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tränar fotboll men det är inget hinder så jag tänker att jag går hem spelar unive 2h som staff sen träning hem igen och sedan unive staff 3h till. Såkart annat på helger

Måndag - 5h staff arbete
Tisdag - 5h staff arbete
Onsdag 5h staff arbete
Torsdag 4h staff arbete
Fredag 7h staff arbete
Lördag - söndag - 20h staff arbete tsm

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har dels varit på denna server och hjälp till på en minecraft server också så vet hur man agerar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, kriminell, jobb för att jag helt enkelt tycker att de andra är roligare helst support för att man jobbar bäst när man har kul!

Tillbaka