Nekad N O E L | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N O E L

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Belin

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? N O E L#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 15-21 varje dag med iblad kanske lite kortare pga skolan och lite sånt men kommer vara väldigt aktiv och är nu

Hur länge har du spelat på Unive? typ 4 och en halv månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Fortsätta med mitt rolspelade men kaske kicka någon här och där som gör fel kanske svban ha toggleid på under lätt för staffs och jag jobbar ju på marja-lisas i alla fall just nu och där ser jag i bland spelare som snackar ooc in game och almnet dålig rp

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Fortsätta med mitt rolspelade men kaske kicka någon här och där som gör fel kanske svban ha toggleid på under lätt för staffs och jag jobbar ju på marja-lisas i alla fall just nu och där ser jag i bland spelare som snackar ooc in game och almnet dålig rp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? aa det är väl det jag skrivd frågan över jag skulle vilja hålla rp nivon höger jag brukar säga till i kön att dom ska tänka på rektionerna och vissa bara går fram till mig och bra hostar mig i ansitet då och jag tycker det är ganska tråkigt och då hade jag kunna säg till dom och kanske kick eller svbana dom och fåck som pratar ooc in game skulle jag också kunnat svbannat för det händer på riktigt varda dag

Varför ska just du bli servervakt? kan alla komados skulle säga att jag kan ta mitt job på alvar kommer klipa allt jag gör när jag bannar och sånt jag kan revive om det bhövs om någon har till exempel skrivit någon krim i twitter skriver jag /ooc inget krim i twitter jag skulle också säga jag är en snäll person som gillar att hjälpa till och vill ständigt förbätra servern

Varför vill du bli servervakt? jag vill blil servervakt för att jag jobbar på Marja-Lisas och där tycker jag det är väldigt dåligt rp mycket ooc halv ooc lalla och så vidare jag vill och under lätta för staffs och få ett kul rolspelade och jag försårt att inte staff kan svara på alla reports och så då kan jag hjälpa till när jag ser något hända och jag skulle vija ha en så hög rp nivå som möjligt och jag tycker det inte är så kul när det är till exempel fock som springer runt på marja-lisas med airplane emoten och bara lallar runt och så

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ban id andnig /sqlunban hex /svban id andnig /kick id andnig /toggleid /togglenamn /noclip /who id /bring id /goto id /setjob id job grade id /giveitem id /givemonny id acont /ooc /pm id /car m2

Är du whitelistad på serven? ja så klart jag är

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 3 gånger skickade en länk till en gäng rp server då fick jag ban från dc det var lite dumt och när jag var ny så ooc och halv ooc

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej så klart inte kan vara lite stav fel på ansökan pga jag har dslexi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka