Inaktuell N I K O #8523 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

greekazo0

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125305556/

Ditt Hex-ID: 1100001457118d4

Vad är din discord tagg? greekazo0#8523

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: lall, slås och lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det va 2 killar som kom in på pizzarian och va höga vi bad dom gå ut där ifrån och den ena lyssnade bara och den andra började slås då slog jag tillbaka så att han skulle fatta att han skulle ut sen när han gick ut kom han ih igen snabbt och slåg ner mig tå tänkte jag att det räcker så jag och en till gick ut och slog han sen fortsatte det så sen skriv Rom1n sluta lalla jag sluttade men sen kom killen och slog mig igen då måste jag få självförsvar mig själv eller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi va pizzerian och snackade jag o några andra kanske i 10 min sen kom det in två killar som började bli aggressiva dom va höga som att dom hade tagit något man märkte det på setet dom betedde sig vi sa då först i trevlig ton kan ni gå ut här ifrån ni får inte va här om ni ska be te er så så den en gick ut men den andra stannade kvar då sa vi kan du med gå ut sen fick jag ett slag mot mig då slog jag tillbaka sen sa jag gå ut nu han gick ut men sen sprang han in o slog ner mig igen då sprang jag och en till efter han och slog han sen började hans kompis slå oss jaja vi slog varandra sen skriv Rom1n sluta lalla då slutade vi men sen slog dom mig igen då är det klart jag måste få självförsvar mig själv men det fick jag tydligen inte och blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att dom började bli hästiga och slås de klart man slår tillbaka så att dom ska fatta för dom va helt borta i huvet i den stunden vi slog aldrig först dom slog oss sen slog vi tillbaka som självförsvar

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. någon gång innan vet inte exakt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa jag försökte skicka ut dom men det gick inte men jag kunde ringt polisen det ska jag göra nästa gång eller några ordningsvakter som avisar dom där ifrån men det kan jag med göra men dom lyssnar inte då kan det bli så

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag skulle inte slagit tillbaka mer jag skulle skitit i bara

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka