Nekad N.0 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N.0

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199475212644/

Ditt Hex-ID: 11000015a4c4164

Vad är din discord tagg? Liten man med lång dari#3580

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-13 183741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hen bannade mig för dålig rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Min vän tog mig till sjukan efter jag dog av hunger så va det en kille som sa att jag var en ful bög så sa jag va säger du och slog för jag var irriterad på han sen så började han att jaga mig runt massor av bilar medans jag skrev i chatten sluta Staff skrev det men så koma han och slog mig sen så försvann han sen efter ett tag blev jag bannad bara för han inte ville sluta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. För att han gick fram till mig utan anledning och sa att jag är en ful bög så slog jag han sen så jagade han mig så jag kunde inte göra något åt saken för han inte ville sluta jaga mig så jag kunde inte göra mycket av saken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag gjorde metagaming och från den dagen har jag inte gjort det längre för jag tycker att det är dumt att göra det och bättre att bara ringa på mobilen i unive så det blir bättre rp och roligare att spela

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså om jag ska vara ärlig så skulle jag slagit den killen som jag inte känner och kallar mig ful bög men vad jag skulle kunat göra va att ha kunnat varnat han om han sa det en gång till så det inte blir dålig rp nästa gång. så inte slå killen nästa gång. men han måste också se när staffs skriver sluta slås.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte slå folk och lalla för att alla ska få ha det bättre i serven.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Då vi försöker få bort detta skit lallet så kommer jag att neka din överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka