När startas servern faktiskt om & varför är det inte omstart när jag ber om det?

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ferry

Icke Medlem
Meddelanden
403
Reaction score
74
* Servern startas om vid nog behövlig anledning, vilket kan vara vid prestandaförbättringar. Det kan vara mycket lagg och problem inne på servern som drastiskt minskar prestandan, då är en omstart behövlig.

* Servern startas även om när nya saker som är tillagda ska bli implementerade till bruk. Detta kan vara vid nya bilar, hus, eller större uppdateringar.

* Anledningen varför servern inte startas om när folk ber om det är för att man kan inte starta om servern och påverka, vanligtvis, 400 spelare och deras scenarion.

* Många personer vill ha en omstart på grund av att deras bil är temporärt försvunnen och vill ha tillbaka den i sitt garage, vad många inte förstår är att det finns andra som är mitt uppe i ett scenario och att allt inte kretsar runt en själv.

Så för en summering; Servern startas om vid prestandaförbättring och implementering av nya saker.

Behöver restart för att mina bilar är borta och måga andras. För det andra så laggar det. För det tredje kan inte en åka med för att då flyger bilarna i maken och min kompis dog av det

Behöver restart för att mina bilar är borta och måga andras. För det andra så laggar det. För det tredje kan inte en åka med för att då flyger bilarna i maken och min kompis dog av det
Som tidigare benämnt så görs inte valet att göra en omstart av servern pga en spelares önskemål. Serveradministratören väljer att starta om servern vid prestandaförbättring och implementering av nya saker.

Tack!

har gott utan bilar i 5 timmar och många andra när ni ränsade piren på bilar

har gott utan bilar i 5 timmar och många andra när ni ränsade piren på bilar
Okej så att om det nu är så att dina bilar är borta då dom blivit dvade på piren så tänk lite logiskt nästa gång. Det kommer upp vid twitter/blocket i vänstra hörnan att tillexempel ¨Dvar all bilar på piren om 5 minuter¨ var smart och ställa in dom i garaget då så blir dom inte dvade!

Okej så att om det nu är så att dina bilar är borta då dom blivit dvade på piren så tänk lite logiskt nästa gång. Det kommer upp vid twitter/blocket i vänstra hörnan att tillexempel ¨Dvar all bilar på piren om 5 minuter¨ var smart och ställa in dom i garaget då så blir dom inte dvade!
Klokt sagt @W1lma!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka