Nekad Nämen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nämen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199570986973/

Ditt Hex-ID: 11000016001a7dd

Vad är din discord tagg? mirregod2

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: View attachment Image.1212png.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen skulle lockat på en staff när jag hållde dörren så ingen skulle storma in då de var en risk för stormning då massor med bilar åkte utanför. folk åkte utanför

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade blivit stormade 2 gånger innan idag o sen kom 3 bilar o sköt ner mina kompisar utanför vårt hus, sedan så väntar jag i huset med vicen i ms-13 sen springer han ut o drar medans jag håller han så han ej blir dödad sen så går jag bak in till en ingång vid en bar o håller dörren där och då speccar en staff o när en staff speccar nära så trycks synen fram som om något är bakom en. o då så riktar jag o håller dörren som vanligt sen så siktar jag ut o in hela tiden o då är de en staff framför mig i noclip som jag inte visste om o då siktar jag in o ut o då på doms klipp så ser det ut som jag lockar typ och jag använder inget fusk så fattar inte någonting även under pc check de enda man hittar är 1 fortnite spoofer o 1 program så man kan ändra en adress på datorn. o de är tydligen allt man behöver för pbann dom anklagar mig sedan för meta när jag bara sitter med mina vänner i en discord grupp o säger att jag metat när jag inte skrivit ett skit om fivem i den gruppen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag inte fuskat o dom hittade bara 1 fortnite spoofer på min dator som är till alla spel o då tror dom jag använder spoofer till fivem.? fattar inte riktigt. verkar vara allmänt okunniga om pc checks då man inte hittar något typ av fusk och dom verkar lost med vad dom ska göra. Ludde som iallafall var proffesionell o bettede sig bra han hittade inte häller något o han verkade ha kunskap om pc checks, sen så säger dom att jag inte får vara i en grupp då det är meta men egentligen är dom IRL vänner som jag brukar latcha med i dc. ni har inga bevis på att jag har fivem fusk o ni går på ett enda klipp. FELAKTIG BANN är det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting då jag inte har fuskat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka