Accepterad mzzzz | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199208338419/

Vad är ditt namn i verkligheten? hamzat

Vad är ditt discord namn? mz#3661

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mustafa Musa, han är 24 år gammal. han är en ny grabb i stan och han gillar: monster och sprite, och hans favorit mat är: grovestreets pizza, mustafa är personen som är ganska tyst men han börjar prata lite mer nu. kalle vill försöka kunna jobba på grovestreets pizzeria. kalle har en lille brorsa som heter Abdi Musa som är 15 år gammal, Mustafa och abdi vill va på varandras sida för evigt, men mustafas historia börjar nu. mustafa är en blyg person som inte gillar snacka med många personer men han är ju ny till servern/stan och han börjar blygt men vi får se hur det går för han i framtiden, mustafa vill jobba som pizza bagare men han vill också jobba med bilar, mustafa har ett bil intresse men han kan inte super mycket om bilar. mustafas liv blev kaos september den 16 2015, mustafa va hemma hos sig med abdi och chilla i soffan men från ingenstans fick han ett tramatiskt telefon samtal om att han föräldrar hade dött i en bil krock, mustafa blev så deprimerad så han tänkte på att ta hans liv men abdi va på mustafas sida hela tiden så mustafa inte kunde mustafa kunde ta hans liv. mustafa inte fatta hur allt hände men några dagar efter krocken fick han ett samtal av sos/sjukhuset om att allt hände för att han pappa va full och körde bilen. mustafa och abdi föräldrar va på en fest och blev fulla

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem här på unvie för att ni har fantiska medlemmar/spelare 2021 så hette servern multistaden och då var det när jag började på servern så efter några dager så tänkte jag ta en paus från unvie för att jag töttnade på servern lite för att det var lite för många som allade runt och sånt så efter några måndaer så blev det 2022 och nu är jag tillbaka och vill börja på servern för att jag vet att jag kommer bete mig inte lallar och visa mest respekt till dom som är snälla om jag blir medlem så kommer jag inte bara gå runt och slå folk random jag kommer mest ansköa till chef vi får se vad det blir och varför jag ska bli medlem är för att jag vet reglerna jag brtyer inte mot jag klagar inte så jätte mycket jag är snäll visar hänsyn om jag får en ban för en anedlning så kommer jag bara vänta ut den eller får jag bara göra en banöverklagen. fastr om jag blir bannad för ingen anedlning så kommer jah hoppa support och säga ''jag blev bannad för tillexmpel rdm'' när jag inte ens gjort det och om det inte blir en unban får jag kontaka en hög staff (rank) eller får jag göra en banöverklagan jag kommer mest köra på den här servern för att jag har ingen annan server att köra på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan försöka bidra med mer spelare mer seriösa spelare mer medlem personner. så om jag blir medlem så kan jag bidra med roliga secnrion roliga videos och sånt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder till exempel att om du är i ett scenario och du ska skjuta en kille, så kan du istället ge han en skuld istället. Då blir det vinst för dig för du får pengar, men vinst för han också eftersom att han inte dog.

Hur hittade du Unive? jag hittade det igenom fivem när det hette multistaden👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka