Nekad mzzzz | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? domstol

Vad heter du IRL? hamzat heter jag

Vad heter du på discord? mz#3661

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på på unvie sen det hetter multistaden

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer först och främst att genomföra en större upptäckt från de anställda då man vill se hur de jobbar och om de är de rätta för jobbet, sedan så kommer jag gå igenom alla papper som finns på plats, jag kommer Utveckla mina anställdas RP, deras förmågan vid viktiga beslut osv. Jag kommer utveckla domstolen till en ny och högre Nivå än vad den håller just nu. Jag vill få de anställda att förstå bördan om vad detta yrke innebär, Kommer få in nya kursplaner, fler utbildningar och jobba praktiskt men också snabbtänkt med polismyndigheten kring speciella fall. jag vill utveckla Domstolen till en fräschare plats o vara på så alla kan känna sig välkomna och trygga när de tar steget in till domstollokalerna. Jag kommer fräscha till det hos domstolen genom att få in nya anställda som kan lagarna utantill, vet vad lagen innebär, inget som helst brottsregister, kan hålla sig lugn oavsett situation och som verkligen brinner för domstolsyrket. Jag kommer göra allt jag kan för att få upp Domstolen till en ny nivå vilket innebär att jag kommer sätta mig ned, kolla igenom allt för att se vad som behöver göras om osv. Kommer ordna ett möte med alla anställda vilket man kan se som en aktivitetskontroll för o så vilka som är aktiva dygnet runt och vilka som kan få hitta ett annat yrke de får jobba inom

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just inom detta yrke så har jag inte arbetat inom, dock så har jag varit polis få gånger innan så min kunskap finns runt det. Jag har dock läst nästan hela lagboken så jag kan konstruktionerna, alla lagar som finns men också vad Domstolschef innebär när man får den stora uppgiften. Jag kanske inte har de bästa erfarenheterna men jag har lätt för o lära mig, jag vet hur man ska hantera fall på bästa sätt och hur man ska samarbeta med polismyndigheten på ett effektivt sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart jag skulle för att unvie är en jätte bra server att spela på(=

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? inte för tillfälet är för att på en server jag gillar är jag bannad på i 4 dagar fast jag kommer fortfrande spela här

Har du läst våra Regler? ja såklart jag har det är jätte vikgit att läsa dom!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka