Accepterad mzz | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mzz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hamzat

Vad är ditt discord namn? mzknas

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Mustafa Musa och kommer från Malmö Men han behövde flytta därifrån på grund av allt kriminalitet han kände många som hade blivit skadade och vill verkligen försöka stoppa kriminalitet men det skulle ta mycket tid att plugga samt ansöka då tänkte han direkt att han ville bli domstol han hade erfarenheter på Unive som Domstol fast sen lämnade staden och tog en paus men nu är han tillbaka och är redo att börja igen han vet mycket om domstol han har studerat om det och tycker att det är ett väldigt intressant jobb och kommer slita och sköta på det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara seriös inte uppkäftig lyssna på dom som är staffs och dom som är högre än mig,
rapportera dom som inte kan bete sig ha det roligt vara aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna ett scenario att alla andra ska också få en möjligt het att göra det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Jag har läst alla regler. Någon jag tänker på mycket är Social RP, All RP på servern ska ha sin utgångspunkt i Social RP. Det innebär att du ska i första hand hitta lösningar på saker i RP som involverar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har 4 års erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag inte har en väldigt mörk röst som en 08a

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka