Nekad Myzko | Chef-jobb ansökan [Ragus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Myzko

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Myzko

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Bil & Motor Chef

Vad heter du IRL? Johannes

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 172

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att då kommer folk kunna köpa bilar oftare då jag kommer kunna vara inne varje dag i minst 2h. Och jag känner att jag är rätt person för jobbet. Jag är alltid social, och jag är kompetent. Det kan inte gå fel med mig som chef. Jag känner att man ska göra om och göra rätt när det kommer till Marja-Lisas Bil & Motor då de nuvarande som jobbar där är allmänt otrevliga. Det är inte bara jag som upplever det. Så att om jag skulle bli chef då skulle ingen bli illa behandlad, det kommer vara hårdare regler mot dem som jobbar där att de ska sköta sig proffsigt, ingen dålig attityd mot de kunder som besköker firman.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ingan, men det skulle vara kul att vara chef då jag känner att jag är tillräckligt kompetent och social för att vara chef.

Berskiv din karaktär? Harry Håkansson, har precis flyttat från sina hemtrakter för att utforska världen och så hamnade han i Rosberget. Harrys favorithobby är bilar, och att vara med vänner. När Harrys vänner inte kan ses så gillar han att gå ut i friska luften eller att köra bil. Harry har inga problem med att få skitiga händer vilket gör honom till en man som kan mycket om allting. Harry gillar att meka med både bilar och motorcyklar. Harry är en väldigt social och trevlig kille, men han har kort stubin, så att man ska gärna inte vara nära honom när han blir arg. Och man ska verkligen inte göra honom arg heller. Harrys intresse för fordon uppkom när han var väldigt liten och fick sin första moped. Han åkte alltid på den, till och från skolan. När Harry kom hem ifrån skolan så mekade han alltid med sin moped.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne minst 2h om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart skulle jag göra det.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja, självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka