Accepterad Myzko | Ban överklagan [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Myzko

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Myzko

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Id002

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Myzko

Vad är din discord tagg? Myzko#1843

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Prata ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade ooc ingame men blev sur

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rdmad av 2 troll har screenshots, jag hade en motard, en iphone med runt 60%, 2 ramlösa och 2 hamburgare på mig. Killarna vars IDn var 170 och 184 (Jag har screenshots när ID 170 står och lootar min kropp och sparkar på den) Snodde dem, och då satt jag och väntade på support i discorden i över 20 minuter, efter det så drar en admin in mig i kanalen. Jag har för mig att det var Zaki, jag berättade vad som hade hänt och då sa han att jag behövde video bevis att det hände, men jag berättade att ID 170 och 184 inte ens hade ändrat kläder, då sa Zaki att de antagligen var trolls men att han inte kunde göra något åt sakenm, jag har spelat på servern i 2 dagar, jag hade 108 h igår innan jag böörjade spela på servern och jag har nu 122h vilket innebär att de 14h har jag spenderat på servern för att ha råd med den motarden var bortkastade till 2 troll. Men åter till saken jag beger mig till polisstationen för att fråga om någon admin är polis, men jag får inte något svar. Då bestämmer jag mig för att slå en polis som går mig på nerverna, polisen slår mig med en batong, det är en polis som har manligt kön men rollspelar en kvinna, den har manligt kön men långt brunt hår. Därefter blir jag bannad för att jag snackar ooc ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det både var en felaktig ban men jag förstår till 110% varför jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lugna mig lite och försökt att prata med en annan admin som var mer förståend.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska bli så sur, men det är rätt jobbigt att spela i 14h och bli dödad av 2 troll.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka