Accepterad Mythical_Talon | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon_Wborg

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Moppelife/

Ditt Hex-ID: 110000111d30cae

Vad är din discord tagg? 70kubbelivetut

Vem var det som bannade dig? Aran505

Bild på banmeddelande: bild_2025-06-23_205403877.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att göra ett dumt beslut, där jag hoppade ut ur en bil o orealistisk hastighet och sedan ställde mig upp och gick iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis skulle försöka hitta en polis och fråga om vi hade körkort, då jag såg en polis utanför rockford polisstation garaget men min kompis valde att fortsätta köra förbi utan att stanna och det gjorde han 2 gånger så jag hoppade då ut ur bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle väll inte säga att den var felaktig men ångrar väldigt mycket vad jag gjorde och det kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för ett tag sen för mild sunt förnuft, tog lärdom av den genom att inte låta andras beteende påverka mitt rp och göra så jag bryter mot regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat vänta tills min kompis stannat bilen innan jag hoppade ut ur bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det inte är värt de att göra något litet som bryter mot reglerna för det är inte värt de i längden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Jag vill att du och din kompis tänker på hur ni Rp:ar nästa gång. Och skoja hälst inte om att försöka få polisens uppmärksamhet

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka