Nekad Mythical_Talon | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon_Wborg

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Wihlborg

Vad heter du på discord? Mythical_Talon#6621

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu är det lov och då är jag inne runt 10-12 tmmar om dagen, men när det är skola så är jag inne runt 7-8 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började i februari 2022, men har haft lite pauser för det har varit mycket i mitt privatliv.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tyvärr 11 gånger, men självklart var det mycket i början av rpandet, men juag har lärt mig av mina misstag och nu försöker jag göra mitt bästa för att inte bli bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som ansvar att hjälpa staffsen med de jobb som dom inte har tid med, de kan vara allt från en bil som är ivägen till en person som förstör ett stort scenario, Men om man ska kortfatta de lite grann så är en servervakts ansvar att hålla servern ren och kanske lägga märke till saker som staffsen inte riktigt kan se. Även med att höja rp nivån från marken om man kan säga så.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill ta på mig ett större ansvar och kunna hjälpa till, För mig är det viktigt att rpn är så bra som möjligt. Som ni har sagt innan så borde vi inte behöva ha såhär många regler. Därför är mitt mål att kunna hjälpa till så att alla kan lära soig mer rp och sluta lalla och förstöra, vi ska kunna ha massas scenarion som är roliga och stressiga utan att folk sska kommam och förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ojojoj abuse gör mig nästan äcklad. Abuse är när man frivilligt använder sin makt att t.ex vinna ett scenario t.ex om vi går in på det krimilla, så kanske man använder det för att kicka en person eller revva sen kompis som har blivit skjuten,

Om jag hade blivit servervakt på servern så hade jag behövt klara bevis på att en person har gjort fel, sen om jag ser någon göra något fel så kommer jag klippa det och banna eller kicka, beror på hur grovt det är. Om en person gör ett grovt regelbrott så kommer jag att klippa det, banna dom med en /svban, sedan kalla på t.ex en helper så att deras ban kan förlängas.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top