Accepterad Mystiqus | Ban överklagan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MediaMarkt

Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407996161/

Ditt Hex-ID: 76561198407996161 (Dec) 11000011aafd301 (Hex)

Vad är din discord tagg? Eternalzz#1173

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logging i biltrade och scamming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag scama en kille på hans Aston Martin DBX vilket jag trodde man fick för att min gäng ledare sa var okej att göra fast man var krim så trodde inte jag skulle få någon konsekvens för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag scammade en kille på hans Aston Martins DBX, efter jag hade gjort det gick jag ut med mina hundar. Och när jag kom hem igen och gick in på fivem så ringde mina vänner mig och sa att om jag inte fixar tillbaka bilen till killen så blir jag avstängd. Så direkt när jag kom in så skulle min kompis ringa killen ingame och säga var jag var någonstans. Men min kompis han inte ens ringa honom innan jag blev avstängd i 10 dagar. Jag trodde det var ok att scama eftersom en kompis sa till mig att man fick göra det fast man var krim. Men tydligen fick man inte det och det har jag lärt mig nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men visste som sagt inte att det inte var tillåtet. Min kompis sa ju som sagt att det var ok att göra så. Men jag har lärt mig en läxa och det är att aldrig göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En avstänging. Och det var för att jag inte svarade i /me och har lärt mig att jag måste svara i /me nuförtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att scama honom eftersom jag egentligen inte behövde göra det men ville bara testa och se hur det var att scama någon. Och har lärt mig nu att verkligen inte göra om det igen. Och jag var på väg att gå in och ge tillbaka bilen men blev avstängd precis när jag kom in och skulle fixa tillbaka bilen till killen.
Jag kommer ihåg vad han heter (pelle paltnacke) så ska ge tillbaka den direkt när jag kommer in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte får scama folk på deras bilar även om jag är krim elr inte. oavsätt vad kommer jag aldrig göra om det och aldrig scama någon på en bil igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag förstår det här till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka