Accepterad Mystique_Shadow | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LN_Kela

Icke Medlem
Meddelanden
456
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Kela

Vad heter du på discord? Kela#0420

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2005

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag vill vara med och hjälpa unive på något sätt och efter att ha kollat runt lite och utforskat vilka såkallade jobb det finns, ansåg jag att whitelist ansvarig var det mest lämpliga för mig. Jag tycker även att det verkar som något väldigt roligt och intressant att hålla på med. Att få lyssna på folk och deras olika svar och sedan anse om dom är lämpliga till whitelist eller inte.
Jag blev även väldigt inspirerad av killen som whitelistade mig och hans trevliga bemötande.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag är extremt aktiv på discord och har lätt att prata med nytt folk. Jag är även duktig att kommunicera med andra och har enkelt att säga ifrån om det skulle behövas.
Jag kommer alltid att bemöta alla på ett trevligt sätt och vara trevlig under hela intervjun för att förhoppningsvis göra så att de ser unive som en underbar plats och så att de längtar till att gå in på datorn och spela på unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig, karismatisk och se till att den andra känner sig bekäm. Låta människan förbereda sig och få den att inte känna någon stress eller press.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag tror att jag skulle kunna påverka whitelist rollens betydelse genom att vara aktiv och se till att whitelist ansökningarna blir besvarade så snabbt som möjligt och så professionellt som möjligt.
Det är även somsagt viktigt att vara trevlig, det kommer få folk att se upp till oss WL-ansvariga och andra staffs och kanske någon gång ansöka till att bli WL-ansvarig.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? De whitelistade ska kunna alla regler, ha en bra story på sin karaktär, alltid hålla en hög rp nivå och bemöta alla andra OOC på ett trevligt sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag känner att ansvaret jag skulle ha då är att se till att de som är värda whitelist blir whitelistade och även att ge alla mer än en chans, ens ansökan blir inte alltid perfekt på första försöket.

Hur ser din aktivitetet ut? På veckodagar är jag garanterat aktiv mellan 15-00 ungefär. Jag har ett väldigt varierande schema i skolan men kan garantera att jag oftast är aktiv mellan 15-00. På lov och helger är jag aktiv nästan hela tiden, jag vaknar dock ganska sent på helger och lov pga att jag är vaken hela nätterna, jag skulle säga att jag är aktiv mellan 11-05. Kanske till och med senare än så, sen kan jag gå och lägga mig lite tidigare och vakna tidigare men då är jag tydlig med det så att jag inte bara försvinner.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på en annan server. Jag är väldigt ny till FiveM och rp, unive är den första och enda servern jag kommer att spela på. Jag stormtrivs här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att bli WL-ansvarig hade betytt jättemycket för mig. Jag känner verkligen att jag är lämplig till att bli det just för att jag är väldigt trevlig och aktiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka