Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? MysticX#4737
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 veckor typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara mycket aktiv, ha öppet ofta och ta bra intervjuer som inte är för lätta så man får in en bra grupp i sitt arbete som alla trivs i och kan jobba bra med och inte folk som lallar och tar de oseriöst, så bra intervjuer som möjligt. Jag kan inte direkt säga att jag har några planer för ens jag har kommit igång med jobbet. Men när jag kommer igång med jobbet så kommer jag komma på olika saker som är bra för både jobb gruppen och för alla kunder som behöver hjälp
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom Mekonomen många gånger och jag fick väldigt mycket beröm av både chef och av andra i min arbetsgrupp. så jag kan hantera stress och ta emot kunderna på ett bra vis
Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar varje dag typ
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Emil
Vad heter du på discord? MysticX#4737
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? 2 veckor typ
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara mycket aktiv, ha öppet ofta och ta bra intervjuer som inte är för lätta så man får in en bra grupp i sitt arbete som alla trivs i och kan jobba bra med och inte folk som lallar och tar de oseriöst, så bra intervjuer som möjligt. Jag kan inte direkt säga att jag har några planer för ens jag har kommit igång med jobbet. Men när jag kommer igång med jobbet så kommer jag komma på olika saker som är bra för både jobb gruppen och för alla kunder som behöver hjälp
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom Mekonomen många gånger och jag fick väldigt mycket beröm av både chef och av andra i min arbetsgrupp. så jag kan hantera stress och ta emot kunderna på ett bra vis
Hur ofta kommer du vara inne? 4 timmar varje dag typ
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? ja