Accepterad mystic072 | Medlem ansökning [Oliver1234]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mystic072

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197985441566/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? Mystic#2326

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Amir Ji och han är 32 år gammal. Amir blev uppväxt i Iraq med en fattig familj som inte kunde mata honom. Amirs hobby under tiden var att spela fotboll. Han tyckte mycket om fotboll och hans idol var Zinedine Zidane. Amir tyckte att Zidane var en jätte bra fotbolls spelare och där bestämde han sig att börja ett fattigt fotbolls lag för att visa alla hans duktiga talang. Amir visade sina fotbolls skills för hela landet och alla uppskattade hans talang. 2 år senare signerade han en kontrakt med FC Barcelona efter hans magiska uppträdande. Amir imponerade tränaren och alla hans lagkamrater på ett
sätt ingen annan i världen kunde göra. Han var så himla bra att tränaren gav han mer pengar för att inte lämna klubben i en ung ålder. Några veckor senare efter alla hårda träningarna så var det hans första ungdomsmatch. Den här matchen var en av klubbens viktigaste ungdomsmatcher. Den här matchen kallades för El Clasico som står för de största klubbarna i ligan. Tränaren tvingade Amir att visa hans talang och lovade han, om han gjorde klubben vinna matchen så skulle han kunna spela med de äldre sen han favo hubby är att jaga och fiska sen när amirs farfar var med i ett krig och dog år 2000 av grova skador det gjorde amir jävligt på fel sida av livet då hans farfar var han favo person så det fick amir kom in på fel sida av livet och började att göra droger sen att han började med olaga sakar som
butiktsrån sen började han komma till baks till sitt vanliga liv men han hade massa personer efter sig och polisen vill sätta in han på livs tid man det stoppar it amir att få pengar så han väljer att vara med sin farmor mycket då hon lyckades fly hit så har amir och hans farmor fått det bra här så då valde amir att bo med sin farmor sen när han vart 20 så hållde han i ett vapen för första gången som var en ak47 som han beövde döda en golare med hans ak 47 sammt med hans hännder det var då han visste att gjora så då vid hans 25 år födelsedag så fick han av sin farmor en telefon som han aldrig kommer byta bort sen när han vart 30 så tog han en flyg utbilding så han får köra folk på flygplan och han får ochså köra taxsi bil men det var inget jobb då hans adhd it var något chefen tykte om
fatt han vart arg på dom som skulle åka med sen hans bror abdi dog när han var 15 abdi dog av cancer det vart amir helt förstörd

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har spelat länge på unive och mycket erfaranhet, jag vet hur man rpar och hur man ska betesig jag kan alla regler och kan därför delta med bra rp till serven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp utväcklade senarion samt possitivitet och kommer inte spela för makt och pengar, jag kommer spela för att ha roligt så att alla har roligt inte bara jag. t.ex i ett rån så ska båda parterna har roligt inte bara dem som rånar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda ska ha roligt och man ska ej va den som måste vinna alla senarion hela tiden. man ska spela seriöst och att de ska vara roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive för länge sedan då jag och några kompisar letade efter en server och hittade mutistaden sedan har vi spelat sen des.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka