Nekad mystic072 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mystic072

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985441566/

Ditt Hex-ID: steam:11000010180271e

Vad är din discord tagg? Mystic#2326

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? de var inte alla som fick en klacksko i huvudet det var snarare du

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror och vet att jag blev banna pga att jag betede mig dåligt jag sa dumma saker till philip och tog dåliga beslut som jag ej borde ha gjort. Jag sa saker som jag ej borde ha gjort och det var jävlig dumt och barnsligt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade trötnat på unive och ville ta en paus då fick jag en groft dålig ide att snacka skit om philip och det ångrar jag mig i efterhand groft för att unive är den bästa svenska om inte bland alla bästa servrana.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut inte felaktig jag gjorde helt fel och borde ej ha gjort sådant som hände. Jag betede mig dåligt sa dåliga saker och är hämskt ledsen. Det var så jävla barnsligt jag vet inte vad som flög i mig att göra så. Jag väntade en lång tid efter jag blev bannad och har tänkt i eftertanke detta var sjukt dumt och jag skulle aldrig göra om detta igen. Jag gick på så låg nivå så de var sjukt tråkigt och dåligt. Philip jag är hemskt ledsen. Nu så vill jag komma tbacka på serven och få ett jobb eller köpa krim. Det är slut på det gammla jag som hände nu vill jag bara rpa. Och ifall jag skulle vilja ta en paus så kommer jag bara inte att spela inte göra så som jag gjorde eller nåt i närheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla förutom 1 var felaktig kanske nån mer som it va felaktig men vad jag kommer ihåg så var alla felaktiga förutom denna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat ta ett annat beslut i det tidsläget att inte göra så som jag gjorde och hade kunnat bara sluta spela utan att göra något. Men det är svårt att göra något i efterhand men jag är sjukt ledsen och det kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har blivit mognare och tar bättre beslut och sedan så har jag lärt mig att de var sjukt dumt att göra så mot dig philip.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka