Accepterad mystic072 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mystic072

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985441566

Ditt Hex-ID: 11000010180271e

Vad är din discord tagg? mystic#2326

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står du är permanet avstängs var god att respektera det.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var medlem och så i en annan server som jag ej spelade på men min vän gav mig roller så jag fick ju ta smällen att bli bannad på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en kompis i en annan dc som hade kört på unive och gått över till en annan server, så då frågade han mig ifall jag ville joina han på en ny server och då tänkte jag aa kanske för jag hade inte så stort intresse i unive just då. och sen så gav han mig roller på den nya server som jag inte spela på sedan så en från unive då och då rök massa folk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja den var väl inte felaktig för att jag hade ju kunnat sakt till han att ej ge mig rollerna, så att jag fick ta smällen. så antar att det var mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare 9 gånger tror jag men dem alla var imprensip felaktiga och den sista som var nu var inte felaktig det var fel av mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte gå in i den andra dc serven och få roller

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja unive är bäst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka