Nekad mystic072 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mystic072

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985441566/

Ditt Hex-ID: 11000010180271e

Vad är din discord tagg? mystic2326

Vem var det som bannade dig? deeypz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill börja med att uttrycka min djupa ånger över mitt beteende på RP-servern. Det är med uppriktighet och insikt som jag erkänner mitt felaktiga agerande genom att delta i VDM (vehicle deathmatch) och streamsnipa. Jag inser nu hur detta har påverkat andra spelare och stört den positiva atmosfären på servern.Ja detta var mitt fel helt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tänkte att jag skulle vara lite rolig så jag streamsnipa nilslegend o körde på han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var det inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 13 gånger innan. Då en av dem är denna ban o en annan som var lite grövrer som jag intriktigt lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja allt hade jag kunnat göra anorlunda . Allt förutom att vdm o streapsnipa. Det var helt på mig förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vill be om förlåtelse från alla de som jag påverkade negativt med mitt agerande. Jag inser nu hur viktigt det är att respektera och upprätthålla en positiv och trivsam spelupplevelse för alla. Jag tar åt mig av kritiken och försäkrar er om att jag har lärt mig en värdefull läxa från detta.Jag skriver detta meddelande med en tung känsla av ånger och för att ta fullt ansvar för mina handlingar. Det är viktigt för mig att klargöra att min bannlysning från servern var 100 procent mitt eget fel och inte på något sätt resultatet av era handlingar eller beslut. Det var mitt agerande som ledde till detta beslut och jag tar på mig all skuld för konsekvenserna av mina handlingar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka