Inaktuell myrun1 | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

myrun1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/myrun1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Miran

Vad är ditt discord namn? Mr. mA#7269

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 1997

Berätta om din karaktär. Franky är namnet. Franky växte upp i tuffa förhållanden då hans far lämnade familjen i unga år. Kvar var Franky med hans mor och två yngre syskon. Franky, som äldsta barn kände en stor press att ta hand om och försörja sin familj, då hans mor endast hade ett enkelt arbete som städerska. Franky härjade mycket ute för att försöka göra pengar, vilket ledde till att han sökte sig till äldre killar med dåligt inflytande. Franky började göra småjobb och tjäna pengar och fann sig snabbt passa in i denna roll. Med åren fick Franky mer inflytande i den förort han var bosatt i, och hade en ledande roll i det nätverk han var med i. Var Franky inte insåg var att en yngre, hungrigare generation höll på att etablera sig i ett närområde. Detta nya gäng var hänsynslösa och det skulle innebära en konkurrens för Frankys nätverk. Konsekvenserna var flera. En av Frankys nära vänner blev skjuten med 8 skott i huvudet. Franky var pressad och hade förväntningar att hämnas, samtidigt som han var tvungen att skydda sig och sin familj då han hade ett pris på huvudet.

När Franky fann killen som dödade hans vän, drog han genast upp sin 9 millimeter och skjöt killen med 3 skott i bröstet. Killen dog på plats. Det visade sig att polisen var i krokarna och grep Franky, Franky åkte till fängelset.
När han kom ut hade den nya generationen tagit över hans position. Franky flyttade in till staden Unive och började mer eller mindre på noll.

Franky finner sig i ett dilemma. Ska han vända på livet och söka ett hederligt arbete, eller ska han återigen söka sig till det snabba, kriminella livet? Franky är kluven, men han är en smart människa som har en stark överlevnadsinstinkt och ett starkt driv. Han är just nu 28 år och har varit med i gamet ett tag nu. Han är lugn som person men kan tända till på en sekund då han kort stubin. Han är i övrigt intresserad av fina bilar, snygga tjejer och röka hasch. Han är trots allt detta en familjeman som alltid ser till att hans familj är trygga och har allting de behöver.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är säker på att Franky som karaktär passar bra in i Unive, och han har flera kontakter i staden som han planerar att etablera sig med. Planen är att mörklägga planen att gå med i ett gäng genom att leva ett hederligt liv med arbete och vit inkomst. För att sedan utnyttja ovissheten när han går med i ett gäng. Franky med sina nära och lojala vänner har planen att konkurrera mot gängen i staden och leva som kriminell, det är det Franky är bäst på. Bedrägerier, rån och illegal handel är målet med gänget. Gänget heter Los Suecos och kommer ursprungligen från söder. Franky kommer bidra med ett gediget rollspelande som kriminell (det är planen) och rollen är genomtänkt!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna servern är hittills den bästa jag stött på, med seriös community och klockren service. Jag trivs på servern och vill verkligen bidra med att tillsammans med er att utveckla och ta rollspelandet till en ny nivå. Jag har reglerna klart för mig och tycker alla regler är förnuftiga och bidrar till ett seriöst spelande.

Hur hittade du Unive? Fick tipset av en vän som jag förut spelade ett annat spel med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och följa den genomtänkta planen för karaktären. Jag vill också bli bättre på rollspelandet i sig då jag tycker det är otroligt kul! Jag försöker dagligen komma på nya sätt att förbättra rollspelandet och försöka göra det precis lika verkligt som livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen alls, jag testade Snöstaden, men den kändes inte alls seriös. Mest lall.

Godkänd, Efter Intervju! Välkommen till servern.
Vid Frågor Kontakta mig på DaBaby#0692

Whitelistad
Servervakt
DaBaby#0692
Öppen PM

Tillbaka