Nekad myrun1 | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

myrun1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/myrun1/

Ditt Hex-ID: 11000010aa0d7d0

Vad är din discord tagg? Mr. mA#7269

Vem var det som bannade dig? ~WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hota en kille, vilket jag anser att jag utifrån scenariot hade all rätt till att göra då jag är whitelistad kriminell på servern. Jag kanske inte hade behövt säga exakt som jag gjorde vilket jag återkommer till i nästa rad. Hur som helst var det ett långt scenario som jag inte tror att han som banande mig varit delaktig i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag, som kriminell, körde en av mina arbetare på en kross. Jag hade nyligen hämtat honom från sjukhuset då han hade blivit mördad medan han plockade blommor. Vi körde mot butiken i Sandys då jag skulle förse honom med en ny mobil och lite mat. Väl där så kommer en kille fram och börjar lalla med oss och prata fult. Jag ber han snällt att gå härifrån. Han kör då iväg krossen och längre bort så riktar han en pistol mot oss, både jag och min arbetare ser detta klart och tydligt. Detta var utanför en butik. Senare kör han tillbaka medan jag ska ge arbetaren en mobil, då konfronterar jag honom. Jag säger "Nästa gång du pistolhotar mig så dödar jag dig och hittar din familj". Jag kanske spelade över men som kriminell måste jag vara hård och markera mot någon som hotar mig, samt beskydda min arbetare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. Hade han som bannade sett hela scenariot hade han förstått bättre. Å andra sidan hade jag kunnat uttrycka mig annorlunda.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Både mina föregående bans har varit gällande OOC. Något jag jobbat väldigt mycket på och förbättrat. Jag är white list och väldigt seriös och försöker upprätthålla ett seriöst RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att uttrycka mig annorlunda, alternativt köra därifrån. Men eftersom han kom tillbaka medan vi fixade mobil kunde jag inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att tänka lite på hur jag uttrycker mig en gång extra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka