Accepterad myran07 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

myran07

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wille9307#8376

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mike Benson och han är 20 år gammal och han är en väldigt snäll och rolig kille. Mike har alltid haft lätt för sig att skaffa vänner och han är väldigt social och är alltid trevlig mot andra. Hans bakgrund är ganska bra men det har varit lite kämpigt under hans barndom då hans pappa dog när han var väldigt liten. Hans intressen under hans liv har varit att spela basket och även så gillar han väldigt mycket bilar och han funderar faktiskt på att om han får flytta till denna staden att han vill börja jobba med det. Som jag sa innan så är Mike väldigt social och därför har ett stort intresse varit att va mycket med vänner. Mike har även en lillebror men han bor kvar med sin mamma men nu känner Mike för att flytta hemifrån och då känner han att den här staden har väldigt mycket möjligheter för han att skaffa ett bra liv med ett bra jobb och att göra massa andra roliga grejer i staden. Hans skolgång har varit väldigt bra och han har alltid skött sig i skolan och aldrig bråkat med någon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra och rolig RP så att alla kommer kunna ha kul och kunna spela. Om jag ser något som inte är bra eller någon bugg så kommer jag rapportera det direkt så att problemet kommer lösa sig och inte bli ett problem för någon annan. Jag kommer se till att både nya och gamla spelare kommer ha det roligt och kommer vara trevlig mot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte bara ska göra så att en själv ska vinna scenariot utan att kunna ge den andra en chans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive på youtube men även tik tok men även på fivem har jag sett servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka