Nekad MyNameIsFIlle | Medlem ansökning[RogerXD]

• Trådskapare Trådskapare MyNameIsFIlle
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

MyNameIsFIlle

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799060686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Inget#2668

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär som heter Max Lindqvist kom till staden för 1,5 månader sedan. Han är 21 år gammal och har väldigt intresse för bilar. Han är också väldigt social och gillar att prata med folk. Han är väldigt ledsen om någon mobbar honom, han blev mobbad i skolan men det löste sig genom att byta skola och på den nya skolan blev han inte mobbad längre!. Just nu har han inget jobb men längtar tills att han får ett. Han har också ett ganska bra liv; han har körkort, bil och pengar!. Men längtar tills han får ett jobb och tjäna mer pengar så han kan köpa en dyrare bil eller flera färdmedel. Han planerar också att köpa hus!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna server för jag har hört ifrån mina vänner att denna server är väldigt bra, Man hittar nya vänner och såklart kommer jag bidra med scenarion. Jag bidrar med väldigt bra och seriös RP och för det är väldigt många spelare på denna server och det är alltid kul när det är många aktiva för då kan man skapa många olika scenarion. Samt har jag hört och sätt att det är en väldigt seriös RP på denna servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en seriös RP server och jag kommer också bidra med det, men jag tittar också på youtubern COSMO_BT som spelar på eran server och det ser väldigt roligt ut!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av vänner och youtubern COSMO_BT som är polis och det ser väldigt kul ut!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska bli rik ha bra bilar och ett bra hus! och jobba på ett bra arbete så jag kan få bra med pengar! så ag skulle bli tacksam om jag fick mitt medlemskap så jag skulle få börja jobba på whitelistade jobb!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kanske träffa nya vänner IRL med hjälp av servern och spela med dem vänner som jag redan har! och bidra med seriös och bra rp!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? NOPE!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka