Accepterad MyManLucas | Medlem ansökning[Skånsken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MyManLucas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198969833737/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad är ditt discord namn? _Meow_#4507

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Beer och han växte upp i den lilla staden bjuv När han var liten så blev han mobbad i skolan bara för han älskade bilar så mycket. När han växte upp så ville han först bli sjukvårdspersonal men sen bestämde han sig för att bli Mekonom men även det blev han mobbad och retad för i skolan. när Lucas fyllde 16 så försökte han ta klass A körkort men han lyckades inte med det eftersom hans familj var otroligt fattiga så kunde han inte betal för körkortet och år 2020 flyttade han till unives stor stad med hopp att han kunde bli något stort en dag. han har alltid drömt att bli en mc-polis o det e därför han flyttade till unives storstad! han blev alltid mobbad i skolan för att han ville bli det. Men en dag när Lucas skulle gå till skolan så hittade han en skadad man! han bestämde snabbt att han skulle ringa 112 han ringde o berättade att han hittad en skadad man ambulansen kom och tog med mannen det visade sig att mannen hade en hund som var mycket sjuk lucas tog hand om hunden tills mannen kom ut från sjukhuset . Lucas drömjobb är Att bli mc-polis han har alltid drömt att jobba där

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag följer alla regler ni har och är på en hög rp nivå! jag kommer bidra med hög rp nivå och så att det ska vara så roligt att spela på servern. jag vill också bli medlem för alla whitelistade jobb jag vill kunna bli en så bra polis som möjligt. jag vill kunna skriva i twt / blocket.
jag vill också bli medlem på Unive för att jag vill kunna rollspela bättre o skapa bättre scenarion. jag läser alla regler varje dag för att mitt rollspel ska bli bättre dag för dag jag sitter alltid o lyssnar på rp introktionerna för att mata in reglerna!!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är en hög rp nivå på servern och för att jag tycker om servern allmänt. de som gör mig mera intresserad av unive är att servern inte är inaktiv att staff och ägaren uppdaterar servern då och då! det som gör mig mest intresserad av servern är att ägaren alltid finns där för oss spelare! de som gör mig mest intresserad är att servern utvecklas!! jag gillar servern mycket o därför vill jag bli medlem o va med o utveckla servern så mycket de bara går! jag vill vara med o hjälpa servern vidare i sin utveckling.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om servern och jag har kollat mycket på Youtube/twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rp är att jag ska spela så som i verkligheten hela tiden och göra mitt bästa för att klara det och ha kul o skaffa nya vänner samt bli en bra rollspelare som inte bryter mot några regler!! jag kommer också vara så mycket aktiv som möjligt för att förbättra min rp jag kommer kämpa mer än vad jag kämpar i skolan! jag vill bli den bästa rollspelaren på servern så jag är redo för andra ålderbegränsade servrar t:e:x fbrp begrip! jag har också som mål med mitt rollspel att utveckla det så mycket som möjligt!! jag vill också hjälpa servern länger fram i Community

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med Unive är att kunna bli den bästa polisen i staden jag vill t:ex komma högre upp i min karriär som polis. jag vill att min karaktär på Unive ska lyckas att bli en bra mc-polis! min karaktär ska också kunna bli så rik som möjligt att han ska kunna äga många snygga o flexiga bilar på servern. jag vill också kunna äga lyxhusen på servern! jag har som mål att uppnå på unive är att jag ska bli en bra rollspelare!!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det försår jag till 100%

Vidare till muntliga, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka