Accepterad MyManLucas | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MyManLucas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad är ditt discord namn? lilltheo

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sasha smírnyy och han växte upp i den lilla staden Verkhniy När han var liten så blev han mobbad i skolan bara för han älskade bilar så mycket. När han växte upp så ville han först bli sjukvårdspersonal men sen bestämde han sig för att bli Mekonom men även det blev han mobbad och retad för i skolan. när Sasha fyllde 16 så försökte han ta klass A körkort men han lyckades inte med det eftersom hans familj var otroligt fattiga så kunde han inte betal för körkortet och år 2020 flyttade han till unives stor stad med hopp att han kunde bli något stort en dag. han har alltid drömt att bli en mc-polis o det e därför han flyttade till unives storstad! han blev alltid mobbad i skolan för att han ville bli det. Men en dag när Sasha skulle gå till skolan så hittade han en skadad man! han bestämde snabbt att han skulle ringa 103(112 fast i ryssland) han ringde o berättade att han hittad en skadad man ambulansen kom och tog med mannen det visade sig att mannen hade en hund som var mycket sjuk Sasha tog hand om hunden tills mannen kom ut från sjukhuset . Sasha drömjobb är Att bli mc-polis han har alltid drömt att jobba där

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös med endån rolig rp och förbättra stämmningen inne på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda personerna ska ha lika stor chans i scenariot och att man alltid inte måste vinna i ett scenaria. Man ska ochså göra så att alla ska ha roligt i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Min vänn sa till mig om servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka