Nekad MyManLucas | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MyManLucas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Vad heter du på discord? Lillen#8172

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Semester/Lov Från kl 12:00-04:00

När skolan börjar: 16:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan servern hette multistaden

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/927930207782973530/1004427773357608970/Capture.PNG

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En person som skapar bättre scenarion igenom att banna/kicka/säga till folk som lallar och bryter mot reglerna. En person som man kan lite på när någon bryter mot reglerna. En person som både spelar för att det är roligt och för att skapa en bättre miljö inom unive. En person som satsar på att öka rpn inne på servern.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Själv tycker jag att jag är bra på att bästemma straff och när man ska kicka/banna/muntlig varning. Jag har varigt servervakt på en server(Som inte var på fivem utan på roblox). Jag kan kanske många commands t.ex /svban, /kick, /m. Och dehär är bara några commands som jag kan

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Man ska vara mycket aktiv och skapa bra scenarion men ochså hålla reda på servern när det strular. Man ska alltid kunna hjälpa personer som behöver hjälp.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är när man använder sina tillgångar för att hjälpa dom i olika scenarion. Man kan revviva sig själv när man t.ex krockade in i någon och säga att man bara inte dog. eller om t.ex man är krim och blir skjuten så kan man revviva sig själv vilket är förbjudet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka