Ej Antagen myguyb8 | Chef-jobb ansökan [MC] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

myguyb8

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
75
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Mc

Vad heter du i verkligheten? B8

Vad är ditt användarnamn på discord? Myguyb8

Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2010

När fick du medlemskap på Unive? I maj 2024 typ tror jag

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef där innan och saknar det och tror det passar mig att bli det igen sedan har ja varit chef på andra jobb så vet menyer och allt man behöver veta. Sedan så jobbar ja även där nu och förra gången när ja va chef så gick det ganska bra och roligt jobb att hantera på en sån här spelar bas som förr

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Har en framtid att få mer aktivitet och hjälpa community så mycket jag kan kommer göra allt så att det blir roligt allt jobba och ha kul för alla även har ja framtida utveckling till jobbet som kommer hanteras nytt system som kommer att bli bättre för rpn och yrket. Sedan kommer jag hålla olika tävlingar typ den som säljer mest och sådant vinner en peng eller något liknande sedan kommer jag hålla vecka möte som man ska prata med folk hur de tycker de har gott den veckan

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Aktiv varje dag minst 5-6 timmar från måndag till söndag iaf 6 timmar eller mindre beror på men iaf 5-4 timmar och sedan ha aktiva biträdande men även försöker vara så aktiv jag kan

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka