Nekad myguyb8 | Ban Överklagan [larvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

myguyb8

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
75
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199668584899/

Ditt Hex-ID: steam:110000165d2e1c3

Vad är din discord tagg? Myguyb8

Vem var det som bannade dig? larvar.

Bild på banmeddelande: Ban...png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För hets ooc Jag gjorde fel o de vet jag själv! ÄR riktgit ledsen för detta betende O kommer Inte göra om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo ja gick in På spelet o såg att Ali rossi hade dragit En av mina roller som han sa igår att ja har en sista chans o han drog den för inaktiv så ja fattade inte riktigt så ja fick damp på han o skrev till han i /m O skrev lite grejer Som ja ej skulle ha gjort Och tycker att ja gjorde fel o jag skäms för det är ledsen för det.. O kommer ej göra om det ja skäms verkligen för detta o Ja bara tänkte snabbt o blev arg O de gick snett Efter så Skrev ja mer skit o dumma saker som ja ej skulle ha gjort som jag riktigt skäms över O är ledsen o förstår Att ja skulle få konsekvenser men

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en rätt ban ja blev bannad för hets ooc O ja hetsade o Skulle inte ha gjort de Men nu blev de så Ja förstår verkligen varför ni bannade mig Men sen så va de lite bs att han gjorde så Men Fatttar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft Lite bans innan o ja har haft av wux för ja lagade utan /me o Annat Som När ja tryckte x för o plocka snabbare ja skäms för allt detta Sedan lite Felaktiga Som av bubbelgum För terror dåd men de va fel han skrev i pm att de va fel sen av vible tog de till support å han bannade för något som han ej skulle bannad för men är hemskt ledsen för mina handlingar O av Nat för vdm men ja laggade o har visat henne de klippet O hon unbannade mig för de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat ist för o hetsa så hade ja kunnat prata me han om de eller tagit de med chefen men ja va ny vacken o ja blev riktigt arg då ja har Adhd O annat som påverkar hur ja beter mig Men har gjort fel o Är ledsen för de och kommer aldrig att göra om det Så ja hade Kunnat prata o försöka Komma till en annan lösning istället för o hetsa direkt Men han Drog den för inaktiv o lall men Han sa till mig igår att ja har 1 sista chans för ja va inaktiv sen drog han den idag ändå o lall va för min andra karktär tog ja av mina skor så när ja skulle sätta på mig dom på min sjukkaraktär så fick ja gucci ist Men är ledsen för detta o Kommer aldrig göra om det .. O då hade ja inte blivit lika arg men Va trött de va rätt tidigt O va trött Så va lite så typ

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har ja att man ej ska hetsa o ta de istället Med högre eller försöka komma till en lösning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de fattar ja till 100 Är ledsen o Kommer ej att göra om!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka