Inaktuell myguyb8 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

myguyb8

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
75
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Myguyb8

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Då ja såg att ni söker Folk Och jag tror att ja Kommer passa Mig så ja tror att De hade funkat för mig Då ja kommer vara aktiv och Kompentet o seriös O Bra o mer därför tror Att just ja ska kunna vara den rätta för detta job Kommer vara aktiv varje dag o naatt om de behövs Och för de kan vara kul o träffa nytt folk som är i staff teamet o i MA teamet så man spelar ju för de är kul så därför tycker jag att ja ansöker hit

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Då jag är Aktiv kompetet seriös och lallar ej som ett job som detta därför Ska ni välja en komptetnt Medlemskaps ansv Som mig då Ni ej kommer ångra er de kan ja lova er kommer va aktiv varje dag som ja är just nu så aa Och ska ej glömma säga att ja är hård för min beslut och ni komme rej ångra er så tycker att ni borde ge mig en chans iaf

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt vara trevlig o snäll så o ej vara otrevlig då de kan vara rätt Oförskämt att göra så här därför man ska ha respekt o se till så alla är glada att spela o ha kul! O så de kan känna att de kan prata här om de som händer inom rpn o så de inte blir helt kaos så man ska alltid visa respekt o va trevlig o snäll

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att alla ska ha kul o ha roligt då man kan göra så mycket mer o vara mkt mer roligare än att vara icke medlem då du ej kan göra något isf Så därför tycker jag att de är kul o vara medlem här o seriöst inom rpn som icke medlem kan du ej göra så mycket men som medlem Kan du liksom få jobb få krim göra bättre scenario få bättre community så de blir roligare Så Man ska alltid läsa reglerna innan man gör något typ som /trust då är de han som trusta honom som åker på de o de kan vara rätt tråkigt så ja därför man ska ha lite koll på vad man gör så man ej gör fel

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att kunna rpa o vara seriös o ej förstör o Stå för sig själv om de gör regelbrott så är de deras egna problem därför de ska läsa reglerna så de ej kommer bli bannade De blir ej kul om du blir bannad ellerhur därför ja vill bli medlemskaps ansvarig Att ta ansvar att kunna spela på unive o ej göra något dumt så de blir bättre i framtiden

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv ta medlemskaps ansökan o interju o se till så ingen lallar o förstör for community o specca o så ibland beror helt på vad som sker!

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag o varje natt är ja aktiv o inne så aa Ni kommer se riktigt mycket aktivitet ifrån mig

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Jajjemen om de går

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack så hemskt mycket

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka