Nekad MyFIGHT | Whitelist ansökning[Valle] [niklalsson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MyFIGHT

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: MyFIGHT

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Fares11saleh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fares Saleh

Vad är ditt discord namn? tjapmac AB#6496

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en rolig humor och är lugn av sig själv han ör helt lugn han är 20år gammal och är 180cm lång och väger 80kg han har en trevlig person han har ingen familj, hans föräldrar dog för två år sen han är ny i den här staden och hoppas på att träffa ny folk. Han heter Fares. Han har inget jobb men han ska ansöka för o utbilda sig till polis. han har precis fått sitt körkort och håller på o samla pengar till en bil.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill verkligen hålla mig till denna servern och kunna göra mer saker på den som en riktig RP så ska nog stanna kvar här jätte länge på denna servern och då behöver jag bli Whitelistad. och vill verkligen också skaffa jobb alltså polis och då behöver jag bli Whitelistad. jag kommer bidra med att försöka o hjälpa till med denna servern alltså kommer jag bygga upp mig själv på denna servern så jag kan hjälpa andra personer som är nya på denna servern och hjälpa med mycket annat är redo för det flesta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna servern är en Svensk och jag är ju själv svensk och jag vill kunna hålla det som riktiga livet och detta är exakt en sån server som passar just mig.

Hur många timmar har du på FiveM? 700 nästan

Hur hittade du Multistaden? Såg den mycket på youtube.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte längre brukade spela på Georgia state förut men inte längre.

Hej! Vill se att din intervju ska hållas senast på söndag. Annars kommer den här bli Nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka