Nekad MY_NAME_IS... | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MY_NAME_IS...

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Moberg

Vad är ditt discord namn? 🎄⛄Walter White⛄🎄#9830

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter josef stalin. josef stalin är född i Italien men växte upp i Sverige. josef spenderade sina barndomsår i Italien men flyttade till Sverige vid 13 års åldern. Han började att gå i skolan men en klass mindre än vad han skulle. Han lärde känna nya vänner och blev lätt omtyckt av sin omgivning. josef började hänga med en som heter Sarre. Sarres store brorsa var involverad i kriminella saker. josef och Sarre började umgås väldigt mycket och josef träffade Sarres brorsa då och då. josef morsa gick bort efter några år. josef var 17 när hans morsa gick bort. josef var i en väldigt tuff situation i livet när hans morsa dog så han valde att kontakta Sarres brorsa för att få ett jobb, han ville göra något för att få bort sin depression och sin ilska att hans morsa dog. josef började jobba med småsaker som att små sälja saker till folk. Sarres Storebrorsa såg potential i josef och lät han hänga med på större saker. josef fick vara med på små rån och råna små kiosker. Sarres Storebror planerade ett stort rån som skulle införas lite senare och han rekommenderade josef till hans kompanjoner. josef blev chaufför för rånet och han fick en bil som han fick testa. josef kände sig trygg med bilen och lärde känna den mer. Dagen inträffa och dom skulle göra rånet och dom lyckas. Polisen lyckas ta sarres storebror. josef kan inte göra något och låter det gå. Några år går och Sarres storebror släpps. josef hjälper honom på god väg och dom börjar umgås mer. Just nu är josef arbetslös men han har kvar pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan komma med en slakts rp så alla har kul och inte bara jag tex som inte spela om makt och pengar för det är dålig rp jag kommer rpa på ett sätt så ingen går iväg arg eller hoppar support jag bryr mig inte om jag blir kidnapad eller tapppar saker för det gör bara rpn sämre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? som jag sa där uppe att rpa på ett sätt så båda sidorna har kul och så ingen blir arg

Hur hittade du Unive? genom en vän och fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka