Nekad My69 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

My69

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? My

Vad är ditt discord namn? skxxlll

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Leia Ström och är 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, empatisk och trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leia Ström växte upp i en liten stad där alla kände alla. Hon bodde med sina föräldrar och en äldre bror i ett radhus nära skogen. Redan som liten var hon nyfiken och ofta ute och lekte med grannbarnen. Hon hade en livlig fantasi och spenderade dagarna ute med sina närmsta vänner. Hennes pappa arbetade som hantverkare och hennes mamma inom vården, och från dem lärde hon sig hårt arbete och att hjälpa andra. Leias familj hade alltid öppen dörr för vänner och släkt och på så sätt blev hon och hennes kusin nära. Dem tillbringade mycket tid tillsammans och båda hade samma dröm som vuxen. Leia var den som ställde upp om någon blev illa behandlad i skolan, hemma eller när hon var ute med vänner. När hon blev äldre växte intresset för polisyrket, mycket tack vare hennes farbror som jobbade som polis och ofta berättade om sitt arbete. Hon fascinerades av hur han kunde hjälpa människor och skapa trygghet. Hon insåg snabbt att det var vägen hon ville gå i livet. Drömmen om att bli polis var stor hos henne och hon tänkte göra allt för att uppnå den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, unik karaktär och roliga scenarion. Jag vill att det ska vara roligt på båda sidorna och därför utföra ett seriöst rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det ska vara roligt på båda sidor oavsett om man förlorar eller vinner. Det blir roligare om scenariot utspelas under längre tid utan regelbrott och med härlig stämning. Scenariot behöver inte bli tråkigt bara för att man inte vinner utan det ska kunna vara kul i båda fallen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, powergaming och copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Leia är en självständig och arbetsvillig tjej med en stor dröm och kämpar glöd.

Nekad.
Anledning:
Spela på servern lite så vi kan se någon slags aktivit

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka