Inaktuell mxzvst | Ban Överklagan [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzvst

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199868041745/

Ditt Hex-ID: steam:110000171b65a11

Vad är din discord tagg? 16arslan16

Vem var det som bannade dig? Plantisenn

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-10 234459.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag avlossade skott mot en person på cykel, vilket kan uppfattas som oproportionerligt och i strid med serverns regler om våldsanvändning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss sålt en bil och var på väg till polis stationen ( jag blev bannad för det tidigare scenariot, inte exakt då )

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag bröt mot reglerna när jag sköt mot en person på cykel, särskilt eftersom det inte fanns något direkt dödligt hot mot mig eller min kollega. Även om personen hade lurat oss tidigare och försökte fly, borde jag ha hanterat situationen på ett annat sätt enligt serverns regler. Jag ser bannen som en lärodom för mitt misstag så att jag ej gör om den

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad tidigare ( anticheat en gång, däremot var det en bok )

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha gjort det annorlunda. Istället för att skjuta när han var på cykel skulle jag ha fortsatt jaga honom till fots eller med bil och väntat på ett bättre läge att gripa honom utan dödligt våld. Jag kunde också ha kallat in förstärkning och samarbetat för att stoppa honom säkert. I efterhand fattar jag att jag bröt mot reglerna och jag tar ansvar för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av situationen. Jag fattar nu att jag måste följa reglerna även om man blir irriterad eller tycker någon borde stoppas direkt. Om jag blir unbannad kommer jag ta det lugnare, använda icke-dödligt våld när det går, prata mer med kollegor och tänka efter innan jag gör så igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag fullständigt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka