Nekad mxzi.89 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzi.89

Icke Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805925163/

Ditt Hex-ID: steam:11000016e02872b

Vad är din discord tagg? pekkenator

Vem var det som bannade dig? 1.Krato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-17 000651.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag upprepade gånger bröt mot reglerna. Jag använde fusk och ägnade mig åt meta DC, och även om jag kanske inte tog det på allvar då så förstår jag nu varför det ledde till ett ban. Det gav mig orättvisa fördelar och påverkade spelet negativt för andra spelare. I efterhand inser jag att mitt beteende var respektlöst mot både communityn och staff som försöker hålla servern rättvis och rolig för alla. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och försöker inte skylla ifrån mig. Banningen var en konsekvens av mina egna val, och jag accepterar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag använt fusk och samtidigt ägnat mig åt meta DC. Situationen uppstod när jag insåg att saker inte gick som jag ville i spelet, och i stället för att hantera det på rätt sätt valde jag att använda otillåtna metoder. Jag kopplade bort mig medvetet för att undvika konsekvenser i en pågående situation, trots att jag visste att det bröt mot reglerna. Kort därefter märkte jag att staff hade uppmärksammat händelsen. Det fanns inga missförstånd kring vad som hände – mitt beteende var tydligt regelbrytande. Banningen kom som en direkt följd av det jag precis hade gjort, och jag förstod direkt varför beslutet togs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel. Jag bröt mot reglerna genom att använda fusk och genom att meta DC, och staff agerade utifrån det. Det fanns inga oklarheter eller missförstånd kring situationen, utan banningen var en korrekt konsekvens av mitt eget beteende. Jag tar fullt ansvar för det som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ip bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att följa reglerna från början. I stället för att använda fusk och ägna mig åt meta DC borde jag ha accepterat situationen i spelet och hanterat konsekvenserna på ett korrekt sätt. Jag hade också kunnat ta kontakt med staff om något kändes orättvist, eller helt enkelt kliva bort från spelet i stället för att fatta dåliga beslut i affekt.

Om jag hade stannat lugn och spelat vidare på ett ärligt sätt hade banningen aldrig behövt ske. Det är något jag tar med mig framåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 110% jag ville även bara meddela att jag aldrig kommer upprepa detta (:

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant.

Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr.

Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka