Ej Antagen MX_gooner! | Ansökan till Streamer [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MX_gooner!

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Ditt discordnamn: Mx_010

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch, Tiktok

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: https://tiktok.com/@www.andreas.com

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? 4 till 7 men det blir mera när man streamar på Unive

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Jag har då inga då jag precis börjat men det kommer såklart komma när jag streamar samt när jag inte streamar.

Hur ofta är du aktiv? Varje dag är jag aktiv vid datan då jag håller på med andra streams på andra spel som cs och snart unive men akitv på live är det lite varje vecka men om detta blir godkänt blir det nästan varje dag.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Jag har då precis börjat på unive samt har jag skaffat krim med hjälp av mina grabbar som invade mig till en klubb som vi köpte upp igår och jag vill då streama för jag villl skaffa mera spelare samt visa hur en nu klubb i staden rp:ar och hur Unive verkligen är.

+rep skön och mogen grabb jobbar hårt för att hålla rpn uppe skulle vara roligt att se denna killen streama!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka