Nekad mvilliez | Ban Överklagan [Teaterboy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.3lza

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
711
Reaction score
104
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277907835/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e899f7b

Vad är din discord tagg? mvilliez

Vem var det som bannade dig? Teaterboy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-06 195738.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear-rpade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i sandy, helt plötsligt så blev jag stannad av polisen och vi gjorde vanliga rutinen som de brukar göra och sen ber de mig hoppa ut ur bilen för att det tydligen var en visitationszon. Jag var beväpnad vid den tiden och ville inte förlora mitt vapen som jag betalat mycket för bara för att poliserna ska visitera en person. Vi började snutjag och vi körde runt i sandy, jag hade tappat dem men tillslut kom de innan jag skulle in i mitt gänghus för de hade spårat mig. Jag körde in i ett träd och sa aj men rpade inte med /me, vilket är powergaming och ångrar det grovt. Sen hoppade poliserna ut och börja verkligen skjuta sönder mot min bil och skjuter sönder mina däck. Jag väljer att köra ifrån fortfarande och sedan stanna för mitt däck åkte av tillslut, det var sista utväg och jag trodde jag hade vapen uppe men det hade jag inte och då tog jag upp det direkt innan de hoppa ut, eller tryckte på knappen och sedan sköt jag emot de och de finisha mig. Jag ångrar det riktigt mycket och kommer inte göra l

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, den var inte felaktig. Jag förstår att jag gjorde fel och jag står för det, jag vill bara ha en till chans. Tycker jag förtjänar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit bannad för hets ooc en gång innan men det blev 2 bans för första de la var felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit och bara gett upp, tänka på båda parterna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket. Jag kommer inte fear rpa och kommer rpa för båda parterna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka