Accepterad muzzow | Medlem ansökning (Maximi87)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

muzzow

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? -

Vad är ditt discord namn? muzzow#7067

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emre Yilmaz, 27 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, rolig, snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Emre Yilmaz var född i Turkiet men flyttade sedan till Sverige med en ensamstående mamma vid ung ålder på grund av jobb. När Emre växte upp med den svenska miljön lärde han sig hur man agerar jämnfört med sitt hemland. Han tog skolan på alvar men ibland så kunde hans kompisar få han att göra dåliga saker. Nu när Emre är vuxen så vet han hur man beter sig och lärt sig av sina misstag han gjort förr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att hitta på roliga scenarion och även följa min karaktärs unika egenskaper.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Både parterna ska ha kul och ha chans att kunna vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har tagit polisens uppmärksamhet i onödan vid dåliga tillfällen som till exempel vid rån. Jag har lärt mig av detta att inte söka uppmärksamhet av polisen vid onödiga tillfälllen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv och gör allt för att servern ska fungera bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta dig till din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!​

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka