Nekad muzzow | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muzzow

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Musaa

Vad är ditt discord namn? muzzow#7067

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Said Ata som är 24 år gammal. Said är uppvuxen i Turkiet men när han fyllde 13 år så flyttade han till staden Unive här i Sverige. Han flyttade hit eftersom att hans pappa hade hittat jobb här i landet. Men när han flyttade hit så umgicks han oftast med stökiga barn som snattade och rökte. Men det stoppade inte Said, han valde att ta den rätta vägen och satsa på skolan. Saids dröm har alltid varit att donera till mycket fattiga områden i Turkiet eftersom att en gång levde han också så som de gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och ha det så kul som möjligt, inte sprida några negativa tankar. Jag vill vara en glädjefull person och vara så seriös som möjligt så att rpn blir så bra som möjligt. Inte bryta mot reglerna eller spela för pengar, det gör det bara tråkigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte bara t.ex. spelar för pengar och makt. Det kan också vara om man kidnappar någon och sen dödar man bara personen och lootar och sen dumpar, det blir inte roligt så. Man kan försöka lösa situationen med pengar eller prata sig ut. Man ska alltid tänka på att göra det så roligt som möjligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att min kompis tipsade mig och sen dess har jag faktiskt fastnat i rollspelandet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka