Nekad Muuska | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muuska

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? muuska#8704

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född på 80 talet och kommer från Colombia och var först inne på de kriminella spåret men har nu under den senare tiden blivit intresserad för det polisiära yrket. Han heter Leonardo och har 3 syskon varav 1 av de är med han i Sverige resten är i Colombia. Leos föräldrar lever kvar i Colombia. Han är en fantasifull kille som har en väldans intresse för rättsväsendet. Han har tidigare jobbat som åklagare och inom domstolen. Han har nu på senare åren jobbar inom advokat yrket men vill nu verkställa ordning så därav ska han nu ansökan till polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med scenarion som är kul för båda parter och kommer ha en kreativ rp med mycket utvecklad /me rp då det faller mig i smaken rp-mässigt. Är bra på RP och har tidigare erfarenheter inom RP då jag gjort de i över 2 år. Gillar de sociala därav ansöker jag till Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna har kul under scenariot. Man behöver inte vinna för att de ska vara kul. De kan vara kul oavsett.

Hur hittade du Unive? vänner, twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka