Nekad Muuska | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muuska

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? muuska#8704

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född på 80 talet och kommer från Colombia och var först inne på de kriminella spåret men har nu under den senare tiden blivit intresserad för det polisiära yrket. Han heter Leonardo och har 3 syskon varav 1 av de är med han i Sverige resten är i Colombia. Leos föräldrar lever kvar i Colombia. Han är en fantasifull kille som har en väldans intresse för rättsväsendet. Han har tidigare jobbat som åklagare och inom domstolen. Han har nu på senare åren jobbar inom advokat yrket men vill nu verkställa ordning så därav ska han nu ansökan till polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med scenarion som är kul för båda parter och kommer ha en kreativ rp med mycket utvecklad /me rp då det faller mig i smaken rp-mässigt. Är bra på RP och har tidigare erfarenheter inom RP då jag gjort de i över 2 år. Gillar de sociala därav ansöker jag till Unive. Jag kommer också bidra med en skön inställning till unive comunity och ha en trevlig ton mot alla medlemmar. Jag kommer också bidra med en annorlunda rp som är unik.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex. i ett scenario så ska man rpa så att de blir roligt för båda parterna och inte bara så att man ska vinna. Det kan vara kul även om andra parten vinner.

Hur hittade du Unive? vänner, twitch.

Och innan ni nekar för gör flera ansökningar på 24h så har det nu gått 24h sen den första då jag gjorde den igår 19:45

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka